Handelsbetingelser

Vilkår


 Kort sagt
- Da vi er en B2B side vil leveringen tage op til 7 dage.
- Vi sender alle pakker med GLS som pakke
- GRATIS levering ved køb over kr. 600,-
- Tryg og godkendt betaling
- 14 dages fortrydelsesret. Herefter 14 dage til at returnere varen.
 
Handelsbetingelser
Ordreafgivelse og levering
Vi bestiller varen fra vores leverandør og derefter vil der gå omkirng 7 hverdage fra ordreafgivelse (undtagelse herfor kan være i ferier og på helligdage) Når du har afgivet din ordre, vil du altid modtage en mail med den forventede leveringstid.
Ordren vil blive afsendt så snart, vi modtager dem fra leverandøren.
Leveringstiden kan tage op til 21 hverdage, hvis vores levernadør oplever travlhed. Du vil altid modtage en mail med et forventet leveringstidspunkt ligesom vi altid vil informere pr. mail ved evt. yderligere forsinkelser (restordre eller forsinket fra leverandør). Når din pakke afsendes modtager du en mail, med et Track & Trace nummer, så du kan følge din pakke.

For ordrer, der indeholder varer med forskellig leveringstid, gælder den længste leveringstid for hele ordren.


Alle priser er inkl. moms, og når du handler med Wajke Lingeri indgås alle aftaler i henhold til dansk lovgivning.
Ved køb på min. kr. 600,- er levering i Danmark (gælder ikke Færøerne og Grønland) inkl. i salgsprisen. Ved køb under kr. 600,- betaler du for fragten. Prisen for fragt afhænger af den forsendelsesform, du vælger i betalingsbilledet. 

Ved levering til et andet land end Danmark afholder kunden alle udgifter hertil. Kontakt os pr. mail på [email protected] hvis du vil have sendt dine varer til et andet land end Danmark. Dette gælder også Færøerne og Grønland.
 
Forsendelse
Alle varer sendes som pakke med GLS. Wajke Lingeri tager ikke ansvar for evt. forsinkelser hos GLS. GLS leverer enten i nærmeste pakkeboks eller GLS udleveringssted, med mindre du vælger at tilkøbe hjemmelevering. Du kan tilkøbe hjemmelevering i tjek-ud-øjeblikket, hvor du vælger leveringsmetode. 
 
Returret
Du har 14 dages fuld returret, gældende fra modtagelse og kan altid få dine penge tilbage, hvis du fortryder dit køb. 
Varen skal returneres til Wajke Lingeri i samme stand som ved modtagelse, inden udløb af returretsperioden. Hvis du ønsker at returnere en vare, skal du udfylde og vedlægge returneringsblanketten, som er vedhæftet den originale ordrebekræftelse eller den pakkeseddel, der fulgte med varerne. Den fremsendte returneringsblanket/pakkeseddel skal udfyldes og vedlægges returneringen.
Du kan ikke returnere varer der, ikke er vedlagt den fremsendte returneringsblanket/pakkeseddel.
Som kunde hæfter du for eventuel forringelse af varen, som skyldes anden håndtering, end hvad der kan påregnes som almindelig vurdering af varens egenskab, art og udseende.
Du har således ret til at:
- Pakke varen ud
- Se og undersøge varen
- Prøve varen, som du ville have prøvet den i en fysisk butik.
- Du har ret til at bruge varen i de 14 dage, men den værdiforringelse varen har bliver modregnet i returprisen. Som udgangspunkt beregnes 100% værdiforringelse, da en brugt bh eller trusse ikke kan sælges.
Har du taget en vare i brug, ud over hvad der er nødvendigt for at konstatere varens art, egenskaber og pasform, forbeholder Wajke Lingeri sig retten til, at vurdere den konkrete værdiforringelse med op til 100%.
Overskrides de 14 dages returret, tager vi som udgangspunkt ikke varerne retur.
Når vi har modtaget din returnering, modtager du inden for 1-3 hverdage en mailbekræftelse. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din returnering.

Afhentes pakken ikke i pakkeshoppen, sendes pakken tilbage til forretningen. Vi betragter det som en returnering af ordren og fratrækker fragtprisen for returfragten, før beløbet tilbageførses til kundens konto. Dvs. at selvom pakken ikke afhentes i pakkeshoppen, tæller det stadig som en returnering og kunden afholder selv udgiften for returneringen. 

Det er ikke muligt at ombytte til en anden vare ved returnering af en købt vare. Den originale vare skal returneres og en ny ordre gennemføres. 
 

Du kan købe returfragt HER

 

Bemærk venligst, at omkostninger vedr. returforsendelsen afholdes af kunden selv. Hvis kunden benytter dette link og sender med GLS koster det kr. 40,- som fratrækkes købsbeløbet, før det refunderes til kundens konto.
OBS! Bemærk venligst, at Wajke Lingeri ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling. Pakken SKAL leveres på adressen Østergade 78, 5610 Assens og IKKE i pakkepost.

 
Reklamation
Wajke Lingeri yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået, som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse eller vold. Reklamationsretten dækker ikke, hvis varen ikke er behandlet i henhold til den anvisning, der står i tøjet, og f.eks. er vasket i vaskemaskine, når der står, at den skal vaskes i hånden. 
Reklamationer skal altid meddeles Wajke Lingeri, som afgør hvad der fremadrettet skal ske. Varen kan efterfølgende returneres til reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. Vi modtager ikke reklamationer sendt uden forudgående aftale. 
OBS! Bemærk venligst at Wajke Lingeri ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling. Pakken SKAL leveres på adressen Østergade 78, 5610 Assens og IKKE i pakkepost.
Alle pakker skal sendes til:
Wajke Lingeri
Østergade 78
5610 Assens
Husk, det er altid en god idé at få en kvittering som bevis for, at du har sendt pakken retur. Det er nemmest og billigst at bestille fragt via shoppen.
 
Betaling og tilbagebetaling
Wajke Lingeri modtager betaling med kreditkort og MobilePay. Betalingen vil først blive trukket på din konto når varen afsendes.
Har du returneret dele eller hele dit køb, refunderer vi dine penge til den konto, købet er foretaget fra. Normalt vil der gå 1-3 hverdage fra vi  modtager dine returneringer, til vi refunderer pengene. Undtagelsesvis kan der gå op til 14 dage.  
 
Personlige oplysninger
Ingen personlige oplysninger der registreres via Wajke Lingeri bliver overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjepart. Alle informationer opbevares af Wajke Lingeri og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere.
I forbindelse med online betaling benyttes en krypteret forbindelse gennem webshopsystemet til betalingsmodulet.
Shopsystemet anvender cookies til styring af indholdet i din indkøbskurv. En cookie er en fil som gemmes på din egen pc. Desuden er det muligt at bede systemet gemme egne adresseoplysninger til næste besøg. Cookies benyttes også til at føre statistik over besøgende på siden samt til markedsføring. Ønsker man på et senere tidspunkt at slette disse informationer, kan dette ske via dine browser-indstillinger.
Når du foretager et køb, udbeder vi os personlige oplysninger såsom navn, efternavn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse. Disse informationer bruges udelukkende til behandling af din ordre. I forbindelse med afsendelse af din webordre, videregives informationerne (navn, adresse, tlf. nr. og mailadresse) til www.GLS.dk.

Det er altid muligt at bede om at få tilsendt en kopi af de personoplysninger, Wajke Lingeri opbevarer om dig, ligesom du altid kan bede om af få slettet de personoplysninger, Wajke Lingeri ligger inde med. 

Wajke Lingeri indhenter ikke oplysninger om kunder hos andre parter. De gemte oplysninger er udelukkende oplysninger, som kunden selv registrerer i forbindelse med køb på webshoppen eller registrering af e-mailadresse til modtagelse af nyhedsbrev.

Vær opmærksom på, at

- oplysninger om en bruger, som har været inaktiv på www.wajkelingeri.dk i 3 år slettes automatisk

- alle kundedata slettes fra ordrer efter 5 år

- alle kundedata slettes fra fakturaer efter 5 år

Derudover registrerer vi IP-adressen hvorfra købet foretages. Informationen finder normalt ingen anvendelse, men kan bruges i en evt. politiefterforskning.
Alle falske bestillinger politianmeldes.
 

 

Generelt

Wajke Lingeri ejes og drives af Christina
 
Du kan komme i kontakt med os pr. telefon og mail. Jeg bestræber mig på at besvare alle mails indenfor 2 hverdage, men nogen gange holder jeg fri med min familie, og så kan der gå lidt længere tid.
Du kan skrive på [email protected] og ringe på tlf. 43142089

Har du spørgsmål til din ordre, kan du med fordel sende en mail til [email protected]
 
Webshoppen har åbent døgnet rundt. Dvs. at det er muligt at foretage køb hele døgnet. Mails og sms'er besvares generelt indenfor 2 hverdage, og telefontiden er på hverdage fra kl. 10-16.
 
CVR nummer 43915142.

Ordre

Du har mulighed for at foretage ændringer i din ordre helt frem til afsendelsesøjeblikket. 
 
Du kan annullere eller ændre din ordre frem til det tidspunkt, hvor din bestilling er afsendt fra Wajke Lingeri. Dette sker, når du modtager en mail med bekræftelse på afsendelse. For at annullere eller ændre din ordre skal du kontakte Wajke Lingeri på mail på [email protected] 
 
Du har altid 14 dages fuld returret fra modtagelse af pakken.
Bemærk venligst, at omkostninger vedr. returforsendelsen afholdes af kunden selv.
  
Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse
Der afsendes automatisk en ordrebekræftelse til den anførte mailadresse umiddelbart efter ordreafgivelse. Modtager du ikke denne mail som forventet, kan du i første omgang tjekke, om du har tastet den korrekte mailadresse og herefter, om ordrebekræftelsen er gået i dit spamfilter. Har du stadig ikke modtaget ordrebekræftelsen, bedes du rette henvendelse til os på christina@wajkelingeri.dk eller ringe til os på
telefon 43142089

 

Levering

Såfremt du mangler en vare eller har modtaget en forkert vare, bedes du kontakte Wajke Lingeri umiddelbart efter modtagelse af pakken på mail Christina@wajkelingeri.dk eller telefon 43142089
 
Leveringstid
Vi afsender alle lagerførende varer indenfor 1-3 hverdage efter ordreafgivelse. Afsendelsestiden for varer, vi ikke har på lager, afhænger af den enkelte leverandørs leveringstid. Når du har afgivet din ordre, vil du altid modtage en mail med den forventede leveringstid.
Varer, vi ikke har på lager, vil blive afsendt så snart, vi modtager dem fra leverandøren. Leveringstiden kan være op til 21 dage.
Hvis en vare er udgået eller forsinket fra leverandøren, modtager du besked via e-mail, så snart vi får det at vide.
Leveringstiden med GLS er typisk 1-3 hverdage. 
 
Fragtprisen
Fragten afholdes af Wajke Lingeri ved køb over kr. 600,- og forsendelse i Danmark (gælder ikke Færøerne og Grønland). Ved levering til et andet land end Danmark afholder kunden alle udgifter hertil.
Fragtprisen ved køb under kr. 600,- afhænger af den leveringsmetode, du vælger.
 
Track & trace
Dine varer sendes som pakke, og du modtager et Track & Trace nummer, så du kan følge din pakke.
 
Varer til udlandet
Vi sender gerne dine varer til udlandet. Dog skal alle udgifter forbundet hermed dækkes af kunden. Ønsker du varer sendt til udlandet skal du kontakte os på Christina@wajkelingeri.dk for nærmere aftale. Dette gælder også Færøerne og Grønland.

 

Betaling

Gennem Dandomains betalingssystem OnPay Management betaler du gebyrfrit, og gebyret påfalder Wajke Lingeri. Vi modtager VisaDankort. Visa, Eurocard og American Express og Dankort og MobilePay.
 
Kan jeg få en kopi af min faktura?
Du modtager en ordrebekræftelse pr. e-mail når købet er gennemført. Når din pakke er afsendt, modtager du yderligere en mail, hvoraf både dit køb og trackingnummer fremgår. Skulle du derudover have behov for en kopi, kan du bede om det på Christina@wajkelingeri.dk.
 
Købsbeløbet bliver trukket fra din konto når varen afsendes fra Wajke Lingeri. Hvis nogen varer er i restordre, kan det være nødvendigt at dele din ordre i to forsendelser. I det tilfælde trækkes kun beløbet for de varer, der sendes til dig. Det resterende beløb trækkes, når de sidste varer sendes.

 

Returnering

Du har altid 14 dages fuld returret fra modtagelse af varen.
 
Husk retursedlen/pakkeseddel og send dine varer til 
 
Wajke Lingeri
Østergade 78
5610 Assens
Ved returnering afholder du selv portoudgiften.


OBS! Bemærk venligst at Wajke Lingeri ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling. Pakken SKAL leveres på adressen Østergade 78, 5610 Assens og IKKE i pakkepost.
 
Når vi har modtaget din returnering, vil du modtage en bekræftelse pr. e-mail. Modtager du ikke denne bekræftelse, skal du altid rette henvendelse til Wajke Lingeri på Christina@wajkelingeri.dk
HUSK! At det altid er en god idé at få en kvittering på at du har afsendt pakken. Returneringen er dit ansvar, indtil vi har bekræftet modtagelsen. Indenfor 1-3 hverdage efter vi har modtaget dine returneringer, modtager du en mail der bekæfter, at vi har modtaget varerne. Hvis du ikke modtager denne mail, skal du rette henvendelse på Christina@wajkelingeri.dk.
Vi tilbagefører dine penge så hurtigt som muligt og som regel indenfor 1-3 hverdage, dog kan der undtagelsesvis gå 14 hverdage.
 
Glemt returseddel
Hvis du har glemt at vedlægge retursedlen skal du kontakte Wajke Lingeri på Christina@wajkelingeri.dk med det samme. Så sender vi dig en ny seddel til udfyldelse.

 

 

Fortrolighedspolitik

 

Vi forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Vi vil ikke afsløre information om mine kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Vi sælger derfor heller ikke dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart.

Services 

Hvis du ønsker din bestilling sendt til en anden adresse som gave, kan du tilføje dette i kommentarfeltet. Så lægger vi ikke fakturaen ved varerne men sender den separat.
Vi pakker selvfølgelig også gerne ind. Bare tilføj en note om, at det er en gave, og at du ønsker indpakning.
  

Guides og vedligeholdelse

Pasformen er vigtig! Det er svært at vide, om en bh passer selvom du bestiller den samme størrelse, som du plejer at bruge. Pasformen varierer fra mærke til mærke og snittet i de enkelte bh’er kan gøre, at du kan passe den ene model men ikke den anden.
Jeg anbefaler derfor altid, at du kommer forbi min fysiske butik og bliver vejledt, før du køber en ny bh på webshoppen.

Vask og vedligehold
Vedlagt din bestilling modtager du en vaskeanvisning med gode råd til pleje af dit lingeri. Det er desuden altid en god idé at følge de anvisninger producenten har sat i tøjet, da det er en garanti for, at din reklamationsret holder. Du kan se gode råd til vask og vedligehold HER 
 
 

Handelsbetingelserne er senest opdateret den 20-03-2023